Zadnja posodobitev: 1. avgust 2023
Pred uporabo spletnega mesta mibox.si (“storitev”), ki ga upravlja Mi Box / m24-solutions, natančno preberite te pogoje uporabe.
Vaš dostop do storitve in njena uporaba sta pogojena s tem, da sprejemate in izpolnjujete te pogoje. Ti pogoji veljajo za vse obiskovalce, uporabnike in druge, ki dostopajo do storitve ali jo uporabljajo.
Z dostopom do storitve ali njeno uporabo se strinjate, da vas zavezujejo ti pogoji. Če se ne strinjate z nobenim delom pogojev, do storitve morda ne boste dostopali.
Računi
Ko ustvarite račun pri nas, nam morate vedno zagotoviti natančne, popolne in aktualne podatke. Če tega ne storite, pomeni kršitev pogojev, ki lahko povzroči takojšnjo ukinitev vašega računa v naši storitvi.
Odgovorni ste za zaščito gesla, ki ga uporabljate za dostop do storitve, in za vse dejavnosti ali dejanja pod vašim geslom, ne glede na to, ali je geslo v naši storitvi ali v storitvi tretje osebe.
Strinjate se, da svojega gesla ne boste razkrili nobeni tretji osebi. Takoj, ko ugotovite kakršno koli kršitev varnosti ali nepooblaščeno uporabo vašega računa, nas morate obvestiti.
Cene
Vse cene so navedene v EUR (evrih).
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oziroma zavrnjeno.
Način plačila, potrditev plačila in račun
Izbirate lahko med naslednjimi načini plačila:
– plačilo s plačilnimi karticami
– plačilo s PayPal-om
– plačilo z bančnim nakazilom
– plačilo po povzetju
Naročilo je uspešno opravljeno po opravljenem plačilu in v trenutku, ko prejmete e-pošto s potrditvijo naročila.
V primeru plačila z bančnim nakazilom je naročilo na čakanju, dokler ne potrdimo prejema plačila. Ob prejemu plačila ponudnik pošlje kupcu potrditveno e-pošto.
V kolikor se stranka odloči za plačilo po povzetju se v končno ceno naročila vračunan dodaten strošek, ki ga zaračuna dostavna služba v vrednost 1,99€.
V primeru, da stranka naročilo ne prevzame ali ni dostavljeno, se v primeru ponovnega naročila s plačilom po povzetju, vračuna dodatnih 2,99€ za ponovno pošiljanje. V primeru plačila z drugim načinom plačila se dodatek ne vračuna v končno ceno.
Ponudnik ob zaključenem nakupu kupcu pošlje račun na njegovo e-pošto. Na računu so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 3 dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.
Dostava in stroški dostave
Vse izdelke, naročene v spletni trgovini Mi Box dostavlja GLS Slovenija, v izrednih razmerah se lahko ponudnik odloči tudi za drugega ponudnika. Naročila, oddana ob delovnikih do 16. ure, oziroma v petek do 14. ure, bodo obdelana in oddana v dostavo v roku 48 ur.
Opozorilo: Rok redne dostave za naročila, plačane z bančnim nakazilom, začne teči po prejetju plačila.
Plačilo z bančnim nakazilom mora biti plačano najkasneje v roku osmih delovnih dni od dne, ko je bilo naročilo oddano (nedelja in prazniki se ne upoštevajo kot delovni dnevi), v nasprotnem primeru naročilo postane brezpredmetno.
NAČIN DOSTAVE
Pod način dostave izdelka se smatra enkraten obisk na dogovorjenem naslovu. Dostava se smatra kot neuspešna, kadar je naslovnik v času dostave na dogovorjenem naslovu nedosegljiv. Prav tako se smatra dostava kot neuspešna, kadar naslovnika s pomočjo danih podatkov ni mogoče poiskati. Če smatrate, da dostavljalec potrebuje dodatne informacije za izročitev pošiljke, vas prosimo, da izkoristite polje “Opomba” pri podatkih dostave.
DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE
Vse izdelke, naročene v spletni trgovini Mi Box dostavlja GLS Slovenija, v izrednih razmerah se lahko ponudnik odloči tudi za drugega ponudnika. Strošek dostave je ločen od cene izdelka in je odvisen od države v katero se izdelke pošilja. Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča v Slovenijo, Hrvaško, Italijo in Avstrijo.
Naročila, ki presegajo vrednost 60,00 € in so poslana znotraj Republike Slovenije so oproščena stroška dostave, za ostala naročila pa poštnina znaša 3,80€.
Naročila poslana v druge države, navedena v prejšnjem odstavku, ki presegajo vrednost 100,00€ so oproščena stroška dostave, za ostala naročila pa poštnina znaša 7,99€.
Naročila iz drugih držav, ki niso navedana v prejšnjem odstavku, obravnavamo posamično. Naročilo lahko oddate na info@mibox.si.
PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE
Kupec (potrošnik v smislu določil Zakona o varstvu potrošnikov) lahko v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Odstop od pogodbe kupec pošlje po elektronski pošti na naslov info@mibox.si.
V primeru odstopa od pogodbe mora kupec prejeto blago nemudoma ali najkasneje v 14 dneh po prejemu vrniti po pošti na naslov prodajalca.
Kupec mora blago vrniti ponudniku nepoškodovano, v originalni embalaži, z vso spremljajočo dokumentacijo in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi račun za vrnjeno blago in osebne podatke.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Kupec mora blago vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od tedaj, ko bo ponudnik prevzel vrnjeno blago. Prejeto plačilo se kupcu vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Reklamacije
Reklamacije bodo upoštevane, v kolikor ponudnik ni spoštoval dogovora pri naročilu (ni dostavil naročenega izdelka ali pa je le tega dostavil poškodovanega). Ponudnik se zavezuje, da bo navedene napake odpravil v najkrajšem možnem času.
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Izdelki bodo skrbno zapakirani v primerno embalažo za dostavo, da bi do kupca prišli nepoškodovani in v originalni embalaži. V primeru, da v paketu izdelki količinsko ne ustrezajo (dobavljena količina in količina navedena na dobavnici se ne ujemata), mora kupec o tem najkasneje v roku 3 delovnih dni po prevzemu obvestiti Mi Box na elektronski naslov info@mibox.si. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Napačno poslano blago
Uporabnik mora takoj pregledati prejeto blago. Če je v poslanem paketu napačno blago, mora kupec najkasneje v 3 delovnih dneh po prevzemu o napaki obvestiti Mi Box na elektronski naslov info@mibox.si. Na podlagi ustreznega obvestila kupcu v najkrajšem možnem času izdelek zamenja. Ob prejemu pravega izdelka je dolžnost uporabnika, da napačno blago izroči pismonoši in mu predloži natisnjen in izpolnjen reklamacijski obrazec.
Kupec mora takoj pregledati prejeto blago. Če je v poslanem paketu karkoli poškodovano, mora kupec takoj oziroma najkasneje v 3 dneh po prevzemu o poškodbi obvestiti GLS Slovenija in Mi Box na elektronski naslov info@mibox.si. Na podlagi ustreznega obvestila Mi Box kupcu v najkrajšem možnem času zamenja izdelek oziroma vrne kupnino na dani transakcijski račun. V vračilo ni všteta poštnina. Ob prejemu novega izdelka je dolžnost kupca, da poškodovano blago izroči pismonoši in sodeluje pri zapisu zapisnika o poškodbi blaga.
Reklamacija zaradi stvarnih oziroma prikritih napak je mogoča kadar:
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
– artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
– ima blago stvarno napako.
Kupec mora o napaki obvestiti prodajalca preko elektronskega naslova info@mibox.si, v katerem poda natančen opis napake. Kupec mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, bo Mi Box čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodilo potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, podjetje v enakem roku poda potrošniku pisen odgovor. Pravico do zamenjave artiklov ali vračila kupnine zaradi razloga stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Izdelek z napako kupec vrne na naslov Mi Box / M24 Solutions, Ukmarjeva ulica 1, 6320 Portorož. Če je mogoče, bo ponudnik izdelek zamenjal, v nasprotnem primeru pa postopal v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
Mi Box si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:
– če je neuporabnost artikla posledica nepravilnega ravnanja uporabnika
– če ni priloženega računa
– če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži
– če je uporabnik blago neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vse zasebne podatke uporabnika v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.
Večino strani v spletni trgovini se lahko obišče, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa se nekatere informacije pridobivajo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov omogoča prepoznati posameznem IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga obiskovalec spletne strani uporablja in splošno aktivnost obiskovalca na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti.
Za nakup v naši spletni trgovini je potrebno razkritje vaših osebnih podatkov. Podatkov, ki nam jih boste razkrili, ne posredujemo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa, dostave izdelkov, trženja, in promocije. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov v skladu z ZVOP-1.
Z nakupom v spletni trgovini izrecno soglašate, da vaše osebne podatke, ki jih posredujete ob naročilu (ime, priimek, naslov, kontaktni podatki) shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, obveščanja o novostih in ostalo potrebno komunikacijo.
Ob uspešno zaključenem nakupu v spletni trgovini izrecno soglašate, da bomo preko storitve CusRev (Customer Reviews), na vaš elektronski naslov poslali obrazec o zadovoljstvu vaših nakupovalnih izkušenj in storitev, ki ste jih nedavno opravili pri nas.
Odveza odgovornosti
Mi Box ne odgovarja za uporabo spletne trgovine Mi Box in za morebitno škodo, povzročeno z uporabo tam nahajajočih se spletnih vsebin. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Intelektualna lastnina
Storitev in njena izvirna vsebina, funkcije in funkcionalnost so in bodo ostali izključna last podjetja MiBox / M24 solutions, Matej Zemljak s.p. in njegovih dajalcev licence.
Povezave do drugih spletnih mest
Naša storitev lahko vsebuje povezave do spletnih mest ali storitev tretjih oseb, ki niso v lasti ali pod nadzorom podjetja MiBox / m24-solutions.
MiBox nima nadzora nad vsebino, pravilniki o zasebnosti ali praksami spletnih mest ali storitev tretjih oseb in ne prevzema nobene odgovornosti zanje. Nadalje potrjujete in se strinjate, da MiBox ne bo odgovarjal ali odgovarjal neposredno ali posredno za kakršno koli škodo ali izgubo, povzročeno ali domnevno povzročeno ali povezano z uporabo katere koli take razpoložljive vsebine, blaga ali storitev. na takšnih spletnih mestih ali storitvah ali prek njih.
Priporočamo vam, da preberete pogoje in pravila ter pravilnike o zasebnosti spletnih mest ali storitev tretjih oseb, ki jih obiščete.
Prekinitev
Dostop do naše storitve lahko ustavimo ali začasno ustavimo iz kakršnega koli razloga, tudi brez kakršnega koli razloga, tudi brez omejitev, če kršite pogoje.
Vse določbe pogojev, ki bi po svoji naravi morale preživeti odpoved, bodo veljale po prenehanju, vključno z določbami o lastništvu, zavrnitvijo garancije, odškodnino in omejitvami odgovornosti.
Vaš račun lahko iz kakršnega koli razloga takoj, brez predhodnega obvestila ali odgovornosti ukinemo ali blokiramo, tudi brez omejitev, če kršite pogoje.
Po prenehanju bo vaša pravica do uporabe storitve takoj prenehala. Če želite ukiniti svoj račun, lahko preprosto prenehate uporabljati storitev.
Vse določbe pogojev, ki bi po svoji naravi morale preživeti odpoved, bodo veljale po prenehanju, vključno z določbami o lastništvu, zavrnitvijo garancije, odškodnino in omejitvami odgovornosti.
Izjava o omejitvi odgovornosti
Uporabo storitve uporabljate izključno vi. Storitev se zagotavlja na osnovi “KOT JE” in “KOT JE NA VOLJO”. Storitev se zagotavlja brez kakršnih koli jamstev, bodisi izrecnih bodisi implicitnih, vključno z, vendar ne omejeno na, implicitnimi garancijami o prodajnosti, primernosti za določen namen, nekršitvi ali poteku izvedbe.
Pravo obvestilo
Ti pogoji se urejajo in razlagajo v skladu z zakoni Slovenije brez upoštevanja kolizijskih določb.
Če nismo uveljavili nobene pravice ali določbe teh pogojev, se ne bo štelo za odpoved tem pravicam. Če sodišče ugotovi, da je katera koli določba teh pogojev neveljavna ali neizvršljiva, preostale določbe teh pogojev ostanejo v veljavi. Ti pogoji predstavljajo celoten dogovor med nami v zvezi z našo storitvijo in nadomeščajo morebitne predhodne dogovore, ki jih imamo glede storitve.
Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije.
Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih na tej spletni strani ali začasnega nedelovanja spletne strani in s tem spletne trgovine.
Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.
Spremembe
Pridržujemo si pravico, da po lastni presoji kadar koli spremenimo ali nadomestimo te pogoje. Če je revizija pomembna, bomo poskušali poslati obvestilo vsaj 30 dni pred začetkom veljavnosti novih pogojev. Kaj pomeni bistveno spremembo, bomo določili po lastni presoji.
Če še naprej dostopate do naše storitve ali jo uporabljate po začetku veljavnosti teh sprememb, se strinjate, da vas revidirani pogoji zavezujejo. Če se ne strinjate z novimi pogoji, prenehajte uporabljati storitev.
Kontaktni podatki
Kontaktiraj nas na info@mibox.si ali preko spletnega obrazca.
Mi Box/ M24 Solutions, Matej Zemljak s.p., Ukmarjeva ulica 1, 6320 Portorož, Slovenija